środa, 6 lutego 2013

NUMER 3 - OPIS


Numer 3 zawiera prawy dolny i górny wahacz przedniego zawieszenia, łącznik prawy wahaczy przednich - górnego i dolnego, przedni prawy ramieniowy amortyzator hydrauliczny, zwrotnica przednia prawa z ośką, przednia prawa tarcza kotwiczna z zespołem hamulca bębnowego, śrubokręt gwiazdkowy oraz śrubki do skręcenia tego wszystkiego.

Części zawieszenia są metalowe zaś tarcza hamulcowa jest z plastiku. Nie mam zastrzeżeń co do malowania części metalowych także plastikowa tarcza nie ma żadnych zadziorków po wyjęciu jej z ramki.

WAŻNE

Zabrałem się za składanie podwozia no i jest mały problem. Ponieważ niektóre dziurki w elementach są za bardzo zalane farbą i nie zawsze gładko wkręca się śrubki. Lepiej wcześniej przewiercić otwory małym wiertłem żeby było łatwiej. 


7 komentarzy:

  1. a takie pytanie wiadomo czy będzie coś w stylu podkładki do której można usytuować model???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego to ja nie wiem, napisz do deagostini: deagostini@communication.com.pl

      Usuń
  2. Z tymi otworami to prawda :/ Ale ja jakoś dałem radę

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawik części nie wygląda najgorzej. Jak na razie czekam na dostawę z prenumeraty:) nr3 i 4 - oby wszystko było bez konieczności reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie nr 3i4 dotarł już w poniedziałek (nr 1i2 zaledwie w zeszły czwartek). Co do tych otworów to faktycznie było trochę zabawy,ale pozamieniałem śrubki(były cieńsze i grubsze)i było git.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witam wie ktoś moze gdzie mozna obejrzec prenumerate w formacie pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to nie ma czegoś takiego ale w poście na blogu: "ROZKŁAD CZĘŚCI MODELU" znajdziesz coś dla siebie =)

      Usuń