środa, 3 lipca 2013

!!! GABLOTA DLA PRENUMERATRÓW !!! - PIERWSZA ODPOWIEDŹ !!!


Witam...PRENUMERATORÓW =)

W Rosji prenumeratorzy Pobiedy M-20 dostaną gablotkę z 10 przesyłką a my co gorsi jesteśmy ? =/
Robimy taką akcję że zawalimy Deagostini mailami z pytaniem czemu my nie dostaniemy gablotę do naszego modelu Warszawa M-20. Może jak dostaną tych maili sporo to się zastanowią nad tym i uda się wywalczyć naszą potrzebę. =D

Mail kontaktowy z deagostini:  deagostini@communication.com.pl

!!! Do dzieła prenumeratorzy !!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT 05.07.2013
Prenumeratorzy działają bo jest pierwsza odpowiedź od Deagostini na nasze zapytania od gablotę !!!
Nasze kolega, prenumerator "accept2" dostał taką odpowiedź:
"Szanowny Panie, Na chwilę obecną nie przewidujemy w kolekcji gabloty do modelu. Jednocześnie informujemy, że być może na dalszym etapie kolekcji pojawi się gablota. Prosimy o śledzenie naszej strony internetowej."

Czyli jest jakieś światełko w tunelu aby walka o gablotę została wygrana przez Nas !!!

Dla leniwych wersja maila do deagostini:

Witam
Nazywam się..............Jestem prenumeratorem modelu WarszawaM-20 w skali 1:8. Mój numer klienta........ Chciałbym prosić Państwa o dodanie do prenumeraty jako prezentu podstawki wraz z gablotką, która będzie chronić mój model przed kurzem, np. taką jaka otrzymaja prenumeratorzy z Rosji wraz ze swoją Pobieda M-20.
Z podrowieniami.....

Mail: deagostini@communication.com.pl

16 komentarzy:

  1. Twój blog był by w miarę poważny, gdybyś nie używał dziecinnych emotek.
    I popraw "gablotę to naszego modelu” to na do.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z taką akcją !!! Koledzy zabierać się za pisanie maili, ja już to zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne, napiszę do nich, ale wydaje mi się, że u nas w Polsce zamiast gabloty jest komplet narzędzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Za tyle kasy ile ładujemy w tą kolekcje należy i Nam się gablota !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu zgadzam się z Tobą w 100%, a Blog jest po prostu nie do opisania (jest super) :)

      Usuń
  5. jak rozkazano, mail wysłany do deagostini

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW , stary, spoko gość z Ciebie, czytam Twojego bloga od samego początku i wiem że nie prenumerujesz tej kolekcji mimo to walczysz o nasze sprawy , o sprawy prenumeratorów ! Wspaniały pomysł z tym męczeniem deagostini mailami , może rzeczywiście coś poskutkuje.
    Mój mail poszedł,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko dobrowolnie rozgłaszam na moim blogu akcję która została wymyślona na forum: www.motoshowminatura.fora.pl =)

      Usuń
  7. Coś drgnęło, pisać !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnej treści dostałem maila zwrotnego od deagostini

    OdpowiedzUsuń
  9. W chinach wyprodukują sobie za parę groszy taką gablotkę a nam pewnie głośno krzykną. Tylko żeby cena całościowo była warta wykonania gabloty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Także dostałem odpowiedź od de agostini w której każą mi zaglądać na ich stronę www

    OdpowiedzUsuń
  11. Może jednak deagostini szykuje dla nas niespodziankę w postaci gablotki ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dostałem standardową odpowiedź. Nie sądzę, że taka gablotka będzie w prezencie. Może jako numer specjalny tak jak w przypadku "Kultowych aut PRL'u". Zapytałem się także o spis części w poszczególnych częściach. Dostałem odpowiedź,że nie mają takiej możliwości, bo kolekcja jest realizowana sukcesywnie. A w rosyjskiej edycji mają taką możliwość.
    Z drugiej strony, może ma ktoś możliwość przetłumaczenia tego wykazu i opublikowania na forum?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. a jeśli nie kolekcjonuję Warszawy to też mogę wysłać taki mail?

    OdpowiedzUsuń