czwartek, 2 maja 2013

NUMER 15 - LEWY FARTUCH BŁOTNIKA

Lewy fartuch błotnika po 15 numerze.

Widok lewego fartucha błotnika po drugiej stronie.


Witam...

Numer 15 moim zdaniem jest (tak samo będzie w numerze 16) jest jednym z nudniejszym etapów budowy naszego modelu. Do lewego fartucha błotnika zaczepiamy uchwyty linki zaś do nie których z nich wpinamy dwie linki.

Przypominam że instrukcję montażu numeru 15 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/15.pdf

Numer 16 wyjdzie już normalnie w środę czyli 8 maja. =) 

18 komentarzy:

  1. Orientujesz się może, czy te "linki" będą później potrzebne, czy to tylko taka atrapa? Bo lekko przykleiłbym je do uchwytów, bo są luźne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że końcówki wężyków gdzieś dążą więc nie przyklejałbym ich do uchwytów na Twoim miejscu. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawię na razie luźne, a w późniejszym etapie zobaczy się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei w ogóle nie składałem tych elementów. Poczekam aż zostaną wykorzystane przy montażu w modelu, wtedy będzie wiadomo czy "przyklejać" niektóre luźne elementy (te uchwyty linek są faktycznie za luźne).

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam kolega.
    Nas zbieraczy "Zwycięstwa" z Rosji interesuje pytanie?
    DeAgostini poinformował, że 20-cia wydanie będzie kosztować dwa razy tyle, tak jak produkcja detali z tego wydania na koszt przekracza koszt części z innych wersji kilka razy.
    Pytanie: czy istnieje taki problem u Ciebie?
    Możesz odpowiedzieć na mój adres: zolinand@mail.ru

    Pozdrawiam Андрей.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mam rozumieć że numer 20 w wersji rosyjskiej będzie dwa razy więcej kosztować niż reszta numerów ? ? ? =O
    Wracając do posta na moim blogu: "ROZKŁAD CZĘŚCI MODELU" w 20 numerze jest podłoga Warszawy.
    Hmm...jest to spora część ale...
    Napiszcie czy dobrze rozumiem wypowiedź wyżej ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podgląd części: http://s018.radikal.ru/i517/1301/32/eb5151643359.jpg

    OdpowiedzUsuń
  8. 17 i 18 numer dotarł do mnie wczoraj. Części wyglądają ładnie (mogli się bardziej postarać z chłodnicą). Montaż niektórych przewodów jest trochę nieprzemyślany, w jednym przypadku korek utrudnia montaż w drugim element montażowy chłodnicy. Polecam te dwa numery składać według swojego własnego uznania. Numer 19 będzie zawierał miarkę poziomu oleju i przewód hamulcowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że do mnie nie dotarła przesyłka :(
    Zawsze robię przelew w dniu otrzymania przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie coś jeszcze z tego bloga ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczyna mnie lekko irytować czas dostawy kolejnych przesyłek. Robię przelewy zawsze w dzień odbioru przesyłki. Raz paczki przychodzą 2 razy w tygodniu innym razem jest 1 - 1,5 tygodnia przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Autor (Syś) TEGO bloga się wypowiada: tamten blog jest przez kogoś innego prowadzony !!! On nie jest mój !!!

    Ja wracam w ten weekend =D =D =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie a nie kasować komentarz. Żyjemy w wolnym kraju i chyba mamy prawo do wyrażania własnego zdania w szczególności, że nikogo nie obraziłem...

      Usuń
  13. Mam już 20 nr. przyszedł mi dziś w prenumeracie razem z 19 numerem, i kosztuje to tyle samo co zawsze - 49,80 za dwa numery. A Podłoga jest naprawdę ogromna :D Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. W końcu dostałem przesyłkę :) Zaskoczyła mnie ta podłoga pozytywnie. Spodziewałem się plastiku a tu metal dotarł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no podłoga jest niesamowita :) ale niestety obiecanego prezentu nima :P niby z 12 przesyłką ma być ale ciekawe czemu nie z 11 przesyłką :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak by nie było weekend już minął :( a świeżych postów jak niebyło tak nadal nie ma.

    OdpowiedzUsuń