środa, 6 lutego 2013

NUMER 3 - PIERWSZA CZĘŚĆ PRZEDNIEGO PODWOZIA



Witam...

Pierwsza części przedniego zawieszenia wykonana. =) W trzecim numerze skręciłem przednią, prawą część zawieszenia. Trochę za dużo było zalanej farby w otworach na śruby ale w dwóch przypadkach delikatnie przewierciłem je malutkim wiertłem i dzięki temu udało się wszystko skręcić w całość.

Nie spodziewałem się że deagostini podaruje taki wypasiony magnetyczny śrubokręt ! Do takich małych śrubek w sam raz ! =D

Następna część przedniego podwozia w 4 numerze wyjdzie za tydzień w środę...znowu czekanie ale cierpliwość istnieje we mnie =)





2 komentarze:

  1. Ja dostałem już numer 4. Czekam teraz z niecierpliwością na kolejną przesyłkę. A jeśli chodzi o rozpiskę z rosyjskiej Pobiedy to wynikało by z niej że będzie podobnie albo nawet identycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu w rosyjskiej pobiedzie jest osłona na chłodnice a u nas nie ma

    OdpowiedzUsuń