czwartek, 21 lutego 2013

NUMER 5 - OPIS



Numer 5 zawiera lewy dolny i górny wahacz przedniego zawieszenia, łącznik prawy wahaczy przednich - górnego i dolnego, przedni prawy ramieniowy amortyzator hydrauliczny, zwrotnica przednia prawa z ośką, przednia prawa tarcza kotwiczna z zespołem hamulca bębnowego, śrubokręt gwiazdkowy oraz śrubki do skręcenia tego wszystkiego.

Części zawieszenia są metalowe zaś tarcza hamulcowa jest z plastiku. Nie mam zastrzeżeń co do malowania części metalowych także plastikowa tarcza nie ma żadnych zadziorków po wyjęciu jej z ramki.

4 komentarze:

  1. Witaj czyżby dotarła do Ciebie przesyłka z 5 i 6 nr??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne bo do mnie własnie nie dotarł jeszcze 5 i 6 numer ;/ Nie wiem co się dzieje do tej pory dobrze się nie obudziłem a listonosz zostawiał awizo a teraz cisza ;/;/

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie do mnie do Łodzi też nie dotarła przesyłka, coś czuje że będą wysyłać dopiero po ukazaniu się drugiego numeru z przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dotarła paczka z 5 i 6 numerem, zrezygnowałem z prenumeraty i zakupiłem w czwartek 5 numer =)

    OdpowiedzUsuń