środa, 27 lutego 2013

!!! WAŻNE INFO DLA PRENUMERATORÓW !!!


Witam...

Na blogu w temacie: "Nareszcie wysyłają numery 5 i 6" kolega Krzysiek który prenumeruje także model Warszawy od Deagostini dał ważną informację i wklejam ją słowo po słowie:

"UWAGA!!! Ważna kwestia dla wszystkich prenumeratorów!!! Domyślnie DeAgostini wysyła przesyłki pocztą, jako zwykłą przesyłkę listowną!!! Przesyłki takie nie są awizowane, a w przypadku kiedy taka przesyłka nie mieści się w skrzynce pocztowej... No właśnie... nawet poczta nie wie co odpowiedzieć i co się z takimi przesyłkami dzieje. I teraz najważniejsze! Dzwoniąc za infolinię można poprosić o zmianę sposobu wysyłki na przesyłki polecone, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Ja nadal nie otrzymałem pierwszych dwóch przesyłek i nie mam bladego pojęcia co dalej z nimi się będzie działo. Oficjalnie brak przesyłki mogę zareklamować w DeAgostini po miesiącu od daty nadania. Trzecią przesyłkę otrzymam już (mam nadzieję) jako poleconą. Myślę, że można wrzucić na bloga jakąś szerszą informację na ten temat, bo nie wszyscy czytają komentarze.
Pozdrawiam, Krzysiek."

Ja prenumerując także od Deagostini model statku HMS Victory paczki są zawsze awizowane i są określane jako: "PAKIET" i pani na poczcie ma do tych pakietów oddzielny zeszyt z datami zostało wystawione awizo. Nigdy nie miałem wyżej wymienionych problemów. Więc się trochę zdziwiłem jak to przeczytałem ale jest dobra rada jeżeli bez dodatkowych kosztów da się przestawić ze zwykłej paczki na poleconą. Jest zawsze dodatkowe dla nas zabezpieczenie od wysyłającego. =)


2 komentarze:

  1. Czyli jednak fakt zostawienia awizo na przesyłki zwykłe zależy tylko od dobrej woli pracowników poczty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem inaczej. Fakt zabrania przesyłki/pakietu przez listonosza zależy tylko od jego dobrej woli :)
    Poprzednie przesyłki docierały do mnie bez problemu jednak teraz listonoszowi "zabrakło miejsca w torbie", zostawił on awizo lecz na pocztę musiałem dy...wędrować osobiście :/
    Poczta Polska ma obowiązek wystawienia awizo jeżeli nie jest w stanie dostarczyć przesyłki (z jakichkolwiek powodów czy to lenistwo czy nieobecność adresata)

    OdpowiedzUsuń