środa, 30 stycznia 2013

NUMER 2 - PIERWSZE KOŁO JUŻ JEST =D


Witam...

Przednie, prawe koło wykonane według instrukcji, a czemu tak wyróżniam instrukcję ?
Bo bez pomocy suszarki do włosów mojej dziewczyny nie dałbym rady założyć opony na felgę a tak gładko poszło. =)  Niestety pod wpływem ciepłego powietrza rozpuściła się troszkę czarna farba która jest pomalowany wentyl i musiałem podmalować go trochę.
Tak jak wspomniałem wcześniej dekiel troszkę porysowany, dali dwie śrubki co jest dużym plusem.

Więcej chyba nie będę się rozpisywał na temat koła, oczekuje kolejnej środy bo wychodzi numer 3 a tam pierwsza część przedniego zawieszenia.  =D

2 komentarze:

  1. Ja już mam 3 numer :P Przyszedł dzisiaj razem z 2

    OdpowiedzUsuń
  2. to się pośpieszyli przed premierą =p

    OdpowiedzUsuń