niedziela, 20 stycznia 2013

NUMER 1 - Maska Silnika w całości =D



Witam...
Dzisiaj wziąłem się za wykonanie pokrywy silnika. Nie było przy tym problemów.
Chciałem się pochwalić jak to u mnie wygląda i nakręciłem film, który możecie zobaczyć wyżej.
Teraz trzeba czekać na drugi numer kolekcji do 30 stycznia jak się ukaże w empiku.

Postaram się nie tylko robić zdjęcia ale właśnie kręcić filmy tak aby moja relacja była jeszcze bardziej obszerna. Wszystkie filmiki będą dostępne pod adresem: NACIŚNIJ TUTAJ .

5 komentarzy:

  1. Też mam zamiar składać warszawę, jutro lece kupić pierwyj numer, a tobię życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=P62_htTJFgc
    http://www.youtube.com/watch?v=2AfZTSCQlNg u ruslkich chyba mieli ładniejszy kolorek pozdrawiam kamil

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor to kwestia gustu:-) a o gustach i kobietach się nie dyskutuje:-) PS. Kiedy dostępny będzie drugi numer kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 numer wychodzi 30 stycznia i będzie kosztował 14,90 zł. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wam się udało nakleić napis Warszawa? Ja niestety jeden zniszczyłem. Dobrze, że DeA przewidziało problem i w zestawie są 3 napisy. Dobra rada dla tych, którzy mają problem z precyzją. Po przklejenu napis można przesuwać. Potrzebna jest do tego wykałaczka lub coś z ostrą krawędzią np. mini śrubokręt. Jeśli napis wklei się nie w poziomie, ale przynajmniej centralnie na środku, to można go delikatnie małymi kroczkami wypoziomować. Problem z wklejeniem polega na tym, że zabrakło przedłużenia pasków aby dokładnie wycentrować emblemat na swoim miejscu. Gdy się już wycentruje ten napis na właściwym miejscu, to w ostatniej chwili on ucieka w nok i wychodzi krzywo. A prób jest niewiele :-)
    Freemo

    OdpowiedzUsuń