środa, 24 kwietnia 2013

NUMER 14 - VI ETAP BUDOWY SILNIKA

Widok silnika po VI etapie budowy_1
Widok silnika po VI etapie budowy_2
Widok silnika po VI etapie budowy_3
Widok silnika po VI etapie budowy_4
Widok silnika po VI etapie budowy_5
Widok silnika po VI etapie budowy_6
Widok silnika po VI etapie budowy_7
Piasta koła pasowego wentylatora chłodnica zamocowana do bloku silnika, zaś do niej przyczepiony wspornik prądnicy.
Pokrywa rozrządu przykręcona razem z kołem pasowym wału korbowego do bloku silnika.
Koło pasowe wentylatora chłodnicy do bloku silnika.
Założony pasek klinowy na koła pasowe.
Przyczepiony wentylator chłodnicy na górnym kole pasowym.

Witam...

W numerze zająłem się przodem silnika. Głównym bohaterem są koła pasowe na które zakłada się pasek klinowy. Zaś na koniec zamocować trzeba wentylator chłodnicy dzięki czemu silnik Warszawy M-20 wygląda bardzo dostojnie.
W najbliższych numerach będą przednie fartuchy błotników a także chłodnica więc to już chyba koniec budowy samego silnika. Szkoda.... =(

Klej znowu był potrzebny przy budowie. =)



Przypominam że instrukcję montażu numeru 14 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/14.pdf


WAŻNE INFO: Numer 15 pojawi się w kioskach dopiero 2 maja w czwartek !!! !!! !!! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz