środa, 10 kwietnia 2013

NUMER 12 - IV ETAP BUDOWY SILNIKA

Widok silnika po IV etapie budowy_1

Widok silnika po IV etapie budowy_2

Głowica silnika z króćcem płaszcza wodnego

Przewody paliwowe zamocowane do głowicy silnika

Głowica silnika przytwierdzona do bloku silnika

Przewód paliwowy w gnieździe aparatu zapłonowego

Witam...

Na początku chciałem przeprosić za brak filmiku na youtube z pierwszych trzech etapów budowy silnika ale poczułem wiosnę i nie siedziałem w domu i przez to brakowało mi czasu na stworzenie filmiku. Obiecuje że poprawię się =p

W numerze 12 dostajemy głowice silnika na którą mocujemy króciec płaszcza wodnego, przewody zapłonowe ze świecami a także podstawę filtra powietrza. Całość przykręcamy do głowicy. Gniazdo przewodów mocujemy na aparacie zapłonowym. Na koniec przeciągamy przewód paliwowy między gaźnikiem a aparatem zapłonowym.

Po raz kolejny trzeba było użyć kleju !

Przypominam że instrukcję montażu numeru 12 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/12.pdf

Już za tydzień w środę, 17 kwietnia pojawi się w kioskach 13 numer (mam nadzieje że nie pechowy =p ) 

2 komentarze:

  1. Ja w prenumeracie nie miałem obudowy filtra powietrza więc chyba pechowy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. W prenumeracie już przyszły numery 13 i 14.

    OdpowiedzUsuń