Widok silnika po IV etapie budowy_1 |
Widok silnika po IV etapie budowy_2 |
Głowica silnika z króćcem płaszcza wodnego |
Przewody paliwowe zamocowane do głowicy silnika |
Głowica silnika przytwierdzona do bloku silnika |
Przewód paliwowy w gnieździe aparatu zapłonowego |
Witam...
Na początku chciałem przeprosić za brak filmiku na youtube z pierwszych trzech etapów budowy silnika ale poczułem wiosnę i nie siedziałem w domu i przez to brakowało mi czasu na stworzenie filmiku. Obiecuje że poprawię się =p
W numerze 12 dostajemy głowice silnika na którą mocujemy króciec płaszcza wodnego, przewody zapłonowe ze świecami a także podstawę filtra powietrza. Całość przykręcamy do głowicy. Gniazdo przewodów mocujemy na aparacie zapłonowym. Na koniec przeciągamy przewód paliwowy między gaźnikiem a aparatem zapłonowym.
Po raz kolejny trzeba było użyć kleju !
Przypominam że instrukcję montażu numeru 12 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/12.pdf
Już za tydzień w środę, 17 kwietnia pojawi się w kioskach 13 numer (mam nadzieje że nie pechowy =p )
Ja w prenumeracie nie miałem obudowy filtra powietrza więc chyba pechowy :p
OdpowiedzUsuńW prenumeracie już przyszły numery 13 i 14.
OdpowiedzUsuń