piątek, 15 marca 2013

ZACZYNA SIĘ NASTĘPNY ETAP BUDOWY MODELU



Witam...

Minął miesiąc od rozpoczęcia ankiety: "Czy budujesz model Warszawa M-20 ?" , jeżeli wyniki odzwierciedlają rzeczywistość to sporo jest NAS !!! =D

Także mija pierwszy etap budowy, zapoznania się z modelem mam tutaj na myśli jak wyglądają chyba już wszystkiego rodzaju (materiał) części, jak są wykonane, jak się buduje skręca.
Wyrobiliśmy chyba sobie już opinie na temat stanu wykonania, jedni są niezadowoleni więcej inni mniej ale jak to Polak musi podziamać sobie =p

W środę 20 marca 2013 ukaże się 9 numer i będzie do następny etap budowy Warszawy M-20 ponieważ, będę tworzyć modelu serce. Cały czas myślę nad tym żeby zbudować silnik dla modelu oraz silnik do prezentacji i postawić go koło modelu. Myślę że okaże się to dopiero w środę jak dorwę 9 numer i zobaczę jak jest wykonany blok silnika, czy nadaje się to pokazania od tak. Elementy będą pewnie wykonane z plastiku czyli będzie trzeba na nowo się bawić w szlifowanie zadziorków.

Filmiki na moim profilu poświęconym Warszawie ( http://www.youtube.com/playlist?list=PL2Fi22qYqM9VWf6YbqvBG1F4lfoA2XuVQ ) związane z budową silnika będą ukazywały się: "co trzy numery". Czyli zaczynając od 9 numeru, pierwszy filmik będzie się składał z 9, 10, 11 numeru, itd. =)

Mam nadzieje że nadal model Warszawy M-20 od Deagostini będzie cieszył się zainteresowaniem mimo nie wielkich zmian co numer przy budowie silnika.

Życzę wszystkim budującym wytrwałości =D

7 komentarzy:

  1. Witam
    Dzisiaj składałem 9 numer czyli lewa stronę bloku silnika i powiem szczerze pozytywnie się zdziwiłem bo nie musiałem nic szlifować wszystko było ok zobaczymy jak to będzie wyglądać dalej Narazie jedyne uwagi miałem jak większość do zalanych otworów farba
    Pozdrawiam wszystkich budujących

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli elementy silnika są plastikowe...a gdzie dokładnie masz umieszczone na bloku silnika te strupki po oderwaniu z ramki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. sam blok silnika nie jest plastikowy ale wszystkie elementy wokół a to co jest plastikowe nie jest w ramkach tylko dostajesz gotowy do składania zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem że dostaje się elementy bez ramek...to z czego jest wykonany blok silnika jak nie z plastiku ?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie sam blok silnika nie jest z plastiku tylko metal czy coś ala nie jestem ekspertem od materiałów bo to mój pierwszy model:)

    OdpowiedzUsuń
  6. podejrzewam, że może to być coś na kształt aluminium

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ma jakiś większy ciężar niż na plastik w takim samym wydaniu to być może...ja się dowiem dopiero w środę...

    OdpowiedzUsuń