środa, 13 marca 2013

NUMER 8 - PIERWSZA CZĘŚĆ PODWOZIA & PRZEDNIE KOŁA W KOMPLECIE =D








Witam...

Dzisiaj 13 marzec podobno pechowy ale nie piątek i dlatego nie pechowy bo pierwsza część podwozia i przednie koła są w całości. =D
Podziękowania dla mojej Kobiety za pożyczenie po raz drugi suszarki bo bez tego urządzenia nie dałbym rady znowu naciągnąć opony na felgę. =)

Stan dekielu był idealny bo sobie wybrałem w empiku spośród siedmiu sztuk, całość wygląda fenomenalnie. Waga przednich kół i przedniego zawieszenia to prawie 1kg. Będzie trzeba porządnie przykręcić półkę do ściany żeby już cały model nie spadł razem z nią !

Złożyłem drugie koło, później dwa koła i dwie tarcze kotwiczne z zespołem hamulca bębnownego przykręciłem do zwrotnicy a na koniec założyłem na felgi kołpaki.

Za parę godzin na moim profil youtube.pl ( http://www.youtube.com/playlist?list=PL2Fi22qYqM9VWf6YbqvBG1F4lfoA2XuVQ&feature=view_all ) pojawi się filmik jak wyglądało przednie podwozie po każdy etapie budowy. Zapraszam do oglądania.

Już za tydzień w środę 9 numer i rozpoczynam budowę silnika. 

2 komentarze:

  1. Po instrukcjach widać że silnik zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałem się czy silnik będzie częściowo metalowy czy sam plastik. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń