środa, 13 marca 2013

NUMER 8 - OPIS



Numer 8 zawiera prawe koło, w którego skład wchodzi opona, felga, kołpak, śruba + śruba zapasowa i podkładka.

Stan całości oceniam jako bardzo dobry.


6 komentarzy:

  1. Mówiłeś że zrezygnowałeś z prenumersty żeby szybciej dostawać nowe numery. Nie wiem czy nie był to błąd ale ja swój numer 7 i 8 w prenumeracie dostałem wczoraj czyli 12 marca. Zobaczymy jak będzie później. Ogólnie fajny pomysł z tym blogiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Ja nr 7 i 8 otrzymalem 11 marca :)
    No i teraz nas czeka 10 tygodni z silniczkiem...
    Blog jest super pomyslem i jest fajnie prowadszony, jest tez forum poswiecone tylko budowie modelu warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko z deagostini jest tak że za kiedyś zapomnisz się z opłaceniem za paczkę powiedzmy tydzień i już robią z tego opóźnienie...serio jest wiele dziwnych powodów które opóźniają prenumeratę - niestety to jest taka firma =p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki !!!

    Super że podoba się Wam blog i super jest to że ktoś tutaj zagląda i czyta blog =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie do autora i innych "budowniczych", troche historyczne dotyczące 1 numeru. Czy wsporniki napisów bocznych "Warszawa" są niezamienne jak to jest napisane w instrukcji? Bo z pierwszycm numerem dostałem trzy takie same, wg instrukcji lewe, po telefonie do agostini mieli mi przysłać właściwe i przysłali... dwa lewe?!? Byłbym wdzięczny za informację czy dalej ich męczyć czy faktycznie są jednakowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. W oryginalnej warszawie te wsporniki nie byly symetryczne, byly dwa "lewe". Na forum opisalem ta sprawe, wraz ze zdjeciami warszawy 1:1. Linka podam, jesli Szzef pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń