Widok silnika po II etapie budowy (porównanie do baterii AA "paluszek") |
Gaźnik z iglicą regulacyjną przymocowany do kolektora ssącego |
Kolektor ssący już razem z kolektorem wydechowym |
Kolektor wydechowy i pompa oleju przykręcone do bloku silnika |
Króciec filtra powietrza przyklejony na górną część gaźnika |
Witam...
Numer 10 czyli 1/10 naszej kolekcji, dzisiaj mamy do czynienia z prawą stroną bloku silnika.
Do bloku silnika przykręcamy filtr paliwa wraz z pompą, pompę oleju oraz kolektor wydechowy zaś do niego jest przymocowany kolektor ssący.
Na kolektorze ssącym znajduje się gaźnik do którego instalujemy iglicę regulacyjną a także PODOBNO króciec filtra powietrza a czemu podobno bo on już jest przymocowany - kupuje po dwa numery odkąd wymyśliłem budowę dwóch silników i w obydwu "10" numerach jest identycznie., więc się tym nie nie przejmujcie taka wada wydawcy.
Przypominam że instrukcje montażu numeru 10 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/10.pdf
Już za tydzień w środę, 3 kwietnia 2013 pojawi się 11 numer i będzie tam miska olejowa która scali blok silnika Warszawy. =)
Przypominam że po 11 numerze pojawi się na moim profilu na YouTube ( http://www.youtube.com/playlist?list=PL2Fi22qYqM9VWf6YbqvBG1F4lfoA2XuVQ&feature=view_all ) filmik jak wygląda do tej pory silnik.
No tak, ty miałeś zamontowany a ja nie dostałem w ogóle :D
OdpowiedzUsuń