piątek, 7 czerwca 2013

NOWOŚCI NA MOIM BLOGU


Witam...

Chciałem poinformować o nowościach na blogu:

  • Na górze po opisem bloga są polecane przeze mnie strony.
  • Po prawej stronie na górze pojawiła się wyszukiwarka - powód jest taki że blog ma już 70 tematów i żeby odszukać coś konkretnego trzeba już sporo czasu poświęcić, chcę pomóc w tym.
  • Także po prawej stronie na górze pojawił się "translator" - w statystykach widzę że bardzo wielu zainteresowanych osób naszym modelem pochodzi z Rosji a także sporo zagląda tutaj spoza zagranicy. Chce właśnie im ułatwić czytanie mojego bloga. =)
  • Po prawej stornie możecie się zapisać mailowo lub po przez portal internetowy "Google +" do śledzenia mojego bloga - o wszystkich nowych postach będzie na bieżąco powiadomieni ! =D
  • Po prawej stronie postanowiłem umieścić "formularz kontaktowy" - będziecie mogli się ze mną szybciej porozumieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz