Przykręcony do przedniej ramy element przekładni kierowniczej |
Przykręcone dolne fartuchy silnika do przedniej ramy |
Przykręcone fartuchy błotnika do przedniej ramy |
Przymocowany przewód hamulcowy do płyty podłogowej |
Witam...
W numerze 21 dostajemy do przykręcenia do przedniej ramy element przekładni kierowniczej oraz dolne fartuchy silnika. Wcześniej zmontowane lewy i prawy fartuch błotnika (numer 16 & 17) przykręcamy do ramy. Dzięki uchwytom z numeru 16 przyczepiamy do ramy przewód hamulcowy.
Płyta podłogowa nabrała kształtów dzięki przykręceniu do nie fartuchów błotników. =)
Już jutro pojawią się filmiki pokazujące etapy budowy modelu Warszawa M-20 z numerów 20 i 21.
Przypominam że instrukcję montażu numeru 21 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/21.pdf
Numer 22 wyjdzie za tydzień, w środę, 19 czerwca. =)
W numerze 21 dostajemy do przykręcenia do przedniej ramy element przekładni kierowniczej oraz dolne fartuchy silnika. Wcześniej zmontowane lewy i prawy fartuch błotnika (numer 16 & 17) przykręcamy do ramy. Dzięki uchwytom z numeru 16 przyczepiamy do ramy przewód hamulcowy.
Płyta podłogowa nabrała kształtów dzięki przykręceniu do nie fartuchów błotników. =)
Już jutro pojawią się filmiki pokazujące etapy budowy modelu Warszawa M-20 z numerów 20 i 21.
Przypominam że instrukcję montażu numeru 21 znajdziecie tutaj: http://www.kolekcjawarszawam20.pl/pdf/21.pdf
Numer 22 wyjdzie za tydzień, w środę, 19 czerwca. =)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz