Lewy fartuch błotnika po 19 numerze. |
Widok lewego fartucha po drugiej stronie. |
Widok silnika po VII etapie budowy. |
Witam...
Numer 19 uzupełnia w części poprzednie zbudowane już przez Nas elementy naszej Warszawy M-20.
W lewym fartuchu przepinamy przez wspornik i otwór w fartuchu przewód hamulcowy. Zaś w silniku przyklejamy miarkę poziomu oleju.
Drążkiem stabilizatora będę bawić się dopiero przy numerze 20 =)
Przypominam że instrukcję montażu numeru 19 znajdziecie tutaj:
Numer 19 uzupełnia w części poprzednie zbudowane już przez Nas elementy naszej Warszawy M-20.
W lewym fartuchu przepinamy przez wspornik i otwór w fartuchu przewód hamulcowy. Zaś w silniku przyklejamy miarkę poziomu oleju.
Drążkiem stabilizatora będę bawić się dopiero przy numerze 20 =)
Przypominam że instrukcję montażu numeru 19 znajdziecie tutaj:
Chyba wkradł się mały błąd 5 czerwca a nie 5 maja :)
OdpowiedzUsuńDzięki za poprawkę wczoraj wszystko na szybko i późno wrzucałem na bloga....
OdpowiedzUsuń