|
Widok silnika po VI etapie budowy_1 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_2 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_3 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_4 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_5 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_6 |
|
Widok silnika po VI etapie budowy_7 |
|
Piasta koła pasowego wentylatora chłodnica zamocowana do bloku silnika, zaś do niej przyczepiony wspornik prądnicy. |
|
Pokrywa rozrządu przykręcona razem z kołem pasowym wału korbowego do bloku silnika. |
|
Koło pasowe wentylatora chłodnicy do bloku silnika.
Założony pasek klinowy na koła pasowe. |
|
Przyczepiony wentylator chłodnicy na górnym kole pasowym. |
Witam...
W numerze zająłem się przodem silnika. Głównym bohaterem są koła pasowe na które zakłada się pasek klinowy. Zaś na koniec zamocować trzeba wentylator chłodnicy dzięki czemu silnik Warszawy M-20 wygląda bardzo dostojnie.
W najbliższych numerach będą przednie fartuchy błotników a także chłodnica więc to już chyba koniec budowy samego silnika. Szkoda.... =(
Klej znowu był potrzebny przy budowie. =)
WAŻNE INFO: Numer 15 pojawi się w kioskach dopiero 2 maja w czwartek !!! !!! !!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz